Jaké jsou základní podmínky pro nákup?
Základní podmínkou je minimální hodnota nákupu 500Kč bez DPH a pořizování celých balení zboží.
Registrace není podmínkou nákupu, můžete nakupovat jednorázově bez registrace.
Mohu objednat menší množství než je uvedeno v balení?
Prostřednictvím e-shopu je možné vkládat pouze násobky uvedených balení. U některých produktů můžete zvolit malé nebo velké balení, platný počet kusů v balení je uvedený v příslušném sloupci na kartě každého výrobku.
V případě potřeby odzkoušet výrobek, je možno objednat vzorky výrobku (po dohodě s obchodním oddělením). Zde platí cena IC1 a platba dopravného.
Proč se mi zobrazují různé ceny při zadávání různého množství zboží do košíku?
Ceny v eshopu jsou přidělovány dvěma způsoby.
Cena výrobků se odvíjí od celkové ceny zboží v košíku a je přidělována pro každý nákup automaticky dle níže uvedených cenových rozpětí. Takové nastavení cen je určeno pro jednorázové nákupy koncových zákazníků.
- IC1: do 1000Kč (do 25Eur) dopravné
- IC2: 1000 – 2000kč (25 – 50Eur) dopravné
- IC3: 2000 – 4000kč (50 – 100Eur) doprava zdarma od 2500Kč bez DPH
- IC4: nad 4000Kč (nad 200Eur) doprava zdarma
Cena jednotlivých výrobků je trvale nastavena v administraci a není ovlivněna hodnotou nákupu. Nastavení stálé cenové skupiny je určeno pro opakované pořizování zboží (výroba, obchod). Při trvale nastavených cenových skupinách (cenové skupiny pro obchodníky) platí jiné hodnoty minimálních objednávek a účtování dopravného. Pro další informace, případně pro nastavení Vaší cenové skupiny, kontaktujte obchodní oddělení na tel. +420 547 228 061, nebo na e-mailové adrese info@metal-trade.cz.
Jak účtujete dopravné za dodání zboží?
Pro koncového zákazníka neúčtujeme dopravné při objednávce s hodnotou nad 2500Kč bez DPH. Pro pravidelné odběratele s pevně nastavenými cenami je účtování dopravného závislé od konkrétní cenové skupiny. Níže je seznam cenových skupin s hodnotou objednávky, od které neúčtujeme při dodání do ČR (na Slovensko) poplatek za dopravné. Dopravné do jiných států je řešeno individuální nabídkou.
- IC1 – IC4 nad 2500Kč (200Eur) dopravné zdarma
- PCA 4000Kč (250Eur)
- PCB 8000Kč (500Eur)
- PCC 12000Kč (800Eur)
- PCD 20000Kč (1000Eur)
- PCE 40000Kč (2000Eur)
- PCF 80000Kč (4000Eur)
Poskytujete cenové zvýhodnění při nákupu přes eshop?
Ne. Ceny jsou nastaveny stejně jak pro objednávku přes e-shop, tak u objednávek zasílaných přes e-mail (či doručených jiným způsobem).
Pro odběr většího množství materiálu je vždy nejlepší zaslat si individuální poptávku.
Jaké nabízíte platební metody?
- dobírkou (hotově/kartou při převzetí od přepravce)
- hotově (ve skladu společnosti, pouze v hotovosti, platební karty nepřijímáme)
- převodem (zálohová faktura nebo faktura se splatností)
- kartou/okamžitým převodem (při nákupu přes e-shop/platební brána)
Je možné nakoupit zboží na fakturu (s odloženou splatností)?
První dva nákupy musí být hrazeny vždy hotově/dobírkou, případně zálohovou fakturou před odesláním zboží. Dále je možnost nastavení platby se splatností po domluvě s obchodním oddělením. Standardní splatnost faktur je 14 dnů, délka splatnosti může být prodloužena až na 60 dnů.
Mám výhodnější nabídku od konkurenční firmy, umíte nabídnout lepší ceny?
Ano, vždy se budeme snažit nabídnout Vám výhodnější cenu oproti konkurenční nabídce. U přímo dováženého zboží je vždy prostor k diskuzi o ceně. Kontaktujte nás s Vaší poptávkou.
Potřebuji lano nebo řetěz v jiných délkách, je to možné?
Ocelová lana dodáváme za příplatek i v libovolných délkách dle požadavku zákazníka. Takovou objednávku je nutné komunikovat přímo s obchodním oddělením. Minimální hodnota 1ks lana na míru je 500Kč. K této ceně účtujeme manipulační příplatek 10% -20% k ceně lana (záleží na výsledné ceně děleného zboží).
Je možné si nechat zaslat vzorky?
Ano, vzorky výrobků zasíláme za ceny IC1 + poštovné.
Jak se efektivně a rychle pohybovat v eshopu?
Zadáním unikátního čtyřmístného kódu výrobku do vyhledávání budete přesměrování přímo do detailu karty daného výrobku. Pro připsání zboží do košíku stačí zadaný počet balení potvrdit klávesou Enter. Pohybovat se mezi jednotlivými velikostmi výrobku lze pomocí klávesy Tab. Tlačítko “zpět do obchodu” má v košíku stejnou funkci jako tlačítko zpět v internetovém prohlížeči. Pro návrat na celý sortiment stiskněte tlačítko E-shop na hlavní liště.
Mohu se spolehnout na nosnosti, které uvádíte v technických tabulkách výrobků?
Rozlišujeme dvě kategorie ocelových kování, u kterých nosnosti uvádíme.
1. Komerční kování (není při výrobě zkoušeno) – zde je údaj o nosnosti pouze orientační. Přestože k reálnému selhání u těchto výrobků obecně dochází až při trojnásobném překročení těchto nosností, nemůžeme nosnost výrobků garantovat nebo doporučit k aplikaci, kde by selhání mohlo ohrozit zdraví a životy osob.
2. Ocelová kování ze zušlechtěných ocelí – u těchto kování je nosnost garantována na základě provedených mechanických zkoušek na tahovou pevnost. Na vyžádání předložíme příslušný protokol o zkoušce, případně prohlášení o shodě a únosnosti výrobku.
Zásilka mi přišla poškozená nebo s neúplným obsahem, jak mám postupovat?
Pokud je obal viditelně poškozený, překontrolujte obsah zásilky za přítomnosti přepravce a případnou reklamaci sepište do reklamačního protokolu. Pokud je zboží poškozeno, detailně jej nafoťte a to ještě před vyjmutím z obalu. Tuto reklamaci nám neprodleně odešlete.
Jak často je dostupnost zboží v eshopu aktualizovaná? Mohu někde získat informaci o termínu naskladnění položky se stavem 0 ks?
Dostupnost zboží je na kartách aktualizovaná každý den, uvedený stav zásob je tedy velmi přesný. Přesný stav zásob je uvedený na e-shopu v pátém sloupci a toto číslo je skutečný stav zásob ve skladu. Informace o naskladnění konkrétního výrobku je zpravidla uvedena v posledním sloupci na e-shopu – naskladnění. Tento termín je orientační (+- 10dnů). Pokud je uvedeno naskladnění neznámé, není o dalším termínu naskladnění zatím rozhodnuto.